יום שבת, 19 במרץ 2011

עכשיו כל מי שבעד פרווה להרים ידיים...

 הרבה מאיתנו חושבים, אז בעצם למה לא? מה כל כך רע בפרווה... חושבים חושבים... כן- אפשר לחיות איתן.. בסופו של דבר, ברגעים קשים בארצות קרות ומרוחקות.. פיקוח נפש חל על אנשים קפואים ללא אמצעים שבסך הכל רצו להתחמם ולצוד ארוחת ערב?.. אז אם כך ובהתאם לזאת, אני לא רואה שום בעיה ללבוש פרווה גם באזורים ללא פיקוח נפש מקור מובהק!, ופה נכנסות כל שאר מדינות העולם.. שצדות כסף בשביל לקנות פרוות...נכון, היא יקרה אבל שווה כל שקל\דולר\יורו ופאונד, כי על איכות לא מתפשרים.
הינה מי שהפכה את עורה תרתעי משמע, ובצדק, נעמי קמפבל-

לפני כ-16 שנה, עמדה נעמי קמפבל בראש קמפיין נגד פרוות, בתצוגת אופנה בפריז, ועלתה על המסלול שלגופה רק סרט ועליו הכיתוב, "אעדיף ללכת בעירום מאשר לעטות פרווה". אך לאחר כמה חודשים, שינתה קמפבל את דעתה והתהלכה על מעיל פרווה בשבוע האופנה במילאנו באותה שנה, וכן חברת peta, שהובילה את הקמפיין וויתרה על השתתפותה של קמפבל בקמפיין. וכן לאחרונה הובילה קמפיין פרוות במוסקבה, רק לשם הפרוטוקול.

 והמיושבת בדעתה לכל הדעות, זוהי ברוק שילדס-
                                            מתרגשת!, ברוק שילדס בעלת מעיל פרווה חדש בעיצובה
נכון, היא מעזה להגיד בגאון; "אלבש את מעיל הפרווה שלי כשאני מלווה את ילדי לגן, בבית קפה ואפילו במיטה", זו כוכבת כלבבי!, שנסעה במיוחד לקופנהגן בדנמרק, לחברת kopenhagen fur, כדי לעצב לעצמה את מעיל הפרווה המושלם עבורה, פרוות חורפן שחורה קצרת שיער. מאחר שזהו היה חלום ילדות לברוק שילדס, התעלמה זו מביקורות העיתונות והרכילות, והחליטה ללכת בעקבות החלום, שקיבל אותה בזרועות פתוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה