יום שבת, 19 במרץ 2011

האוסף הפרטי שלי.. לא מובן מאליו...

ברוכים הבאים קוראים וקוראות, אוהבי\מחבבי חיות ורוות. אני שמחה להציג לפניכם בפוסט הראשון שלי אותי :), פרוונית מנומרת מזובררת כפייתית, גם במטבח וגם במיטה... ובכל שאר חלקי הבית, ניתן למצוא גם כן את הפאטרן החייתי, שבשבילי תמיד משאיר טעם של עוד... עד הפרקט!





את החיבור נפשי רגשי ממכר, פיתחתי עם השנים, תוך כדי גידול חתולים כפייתי (מהצד הטוב), המשליך לשושלת מלכותית של חתולי רחוב מהזן האינפנטילי. אז כן, למרות חיבתי הגדולה לחתולים, אני נושאת את נגיף ה- אהבה לפרווה- שבהחלט ניתן לומר ששתי אלה, משפיעות ומשלימות זו את זו, וההרמוניה בשיאה, בייחוד שהחתולה ישנה על השטיח כיבשה.

לכן, בבלוג זה, אחקור לעומק את עולם הפרוות, אנסה להעביר את עמדתי המשונה, תוך התייחסות לכל שאר חובבי\משמיצי הפרווה, ואנסה להבין- למה אי אפשר איתן ואי אפשר בלעדיהן.
אופנה,חיות, אהבה-פרווה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה