יום שישי, 25 במרץ 2011

נגיעה שנייה של פרווה ומוצר...חלק ב'

אז כחלק משעורי בית( לשמחתי הרבה!!) הורו לנו ללכת לתערוכת Post Fossil, המוצגת במוזיאון העיצוב בחולון, ובה מציגים עבודות של 63 אמנים ומעצבים מ-12 ארצות בעולם, הנקרא ע"י לי אדלקורט (אוצרת התערוכה שמוצגת במדינות שונות) Post Fossil, "חושפים את מאובני העתיד".

אז כמו כן, העבודות היו מרשימות, ובכל עבודה עולם שלם של חשיבה ויצירתיות.. אך כמובן העבודות שתפסו את תשומת ליבי, היו היצירות בהן שולבו פרווה..
העבודה הראשונה והמרשימה מכל הייתה- חיות מבוייתות, של חוס ואן לייווין 
תיאור קצר: חלק מחידוש למוצרי בית שונים מצד מעצבי המוצר, הוא החידוש של חוס ואן לייווין; קולקציית חיות מקורית, שבה כל חיה היא למעשה רדיאטור, המזכיר לאנשים שבעבר אנשים התגוררו מעל חיות שבבעלותם כדי לנצל את חום גופן.
                              







ולעוד עבודה, של-וויקי סומרס, שאני רואה בה המשכיות לעבודתה של Meret Oppenhime, ספל הפרווה; קנקן תה, בצורת גולגולת המכוסה בשכמיית פרווה,
תיאור קצר:
קנקן תה יוצא דופן, הדומה לגולגולת של חיה. ניתן לראות בו חפץ הראוי להיות כלול באוסף של "קוריוזים", או כשהו מכוסה בפרווה- כלי פרהיסטורי ממטבחו של איש מערות.. וגם סוג של ווניטאס...


ועבודה אחרונה, חביבה וחמודה, מה שקצת הזכיר לי בשעירות המוגדלת, עוד זווית פרוותית, של שיר אתר, שהשתמשה בחומרים וטכנולוגיות מסורתיים בכדי ליצור צורות ומרקמים טבעיים חדשים.
תיאור קצרצר:
בעבודה זו, שיתוף הפעולה של שיר אתר עם חברת "עופרטקס", הוביל לפיתוח של בד עמיד מחומר לא ארוג, העשוי מחוטים ממוחזרים. המושבים השונים בסדרה זו, דומים לערימות שחט, או יצורים דמיוניים ושעירים..




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה