יום שבת, 30 באפריל 2011

כן!!! גם אני התגעגעתי!! ולהלן תוצאות הריחוק:

טוב אני יודעת שהתרחקתי מעט בזמן האחרון.. אבל הכל למטרה נעלה!!
אתם יודעים בסופו של דבר כולם שואלים אותי נו.. אז מה... למה מוביל הבלוג? מהיא מטרת הפוסטים? או יותר נכון.. לאן זה מתקדם?
אז הינה הבאתי לכם את קברו של הכלב על מגש של כסף.. או פרווה, כי פה הוא קבור!
אני יותר ממתרגשת להציג לכם את קולקציית סתיו חורף תחת הפרדוקס הגדול:
פרווה






אחרי שהתרשמנו... נעבור לאיורים הטכניים:







אז אני מקווה שהתרשמתם.. אני מרוצה מהתוצאות.. ולחיי העיצוב!
נתראה בתהליך העבודה!

3 תגובות:

  1. יפה. אבל מקווה שהפרווה סינטטית

    השבמחק
  2. דוחה ברמות לדעת שמה שאת עושה זה ללבוש חיות מתות וגם מעודדת בחיוב אחרים. פעם, בימי הקדם זה היה הכרחי כי אחרת אנשים היו מתים מקור, היום זה חולני כל כך שטחי, רדוד ובעיקר אכזרי.

    השבמחק
  3. נועה יקרה.. אם תשימי לב, לכל הפוסטים שלי בבלוג, תביני שאני לא מתעלמת מכלל ההשלכות לגבי פרוות, וייתרה מכך מבינה את כל הצדדים, אך למרות זאת זו הדעה שלי, ולכן גם התגובה שלך יכולה להיות יותר מתונה, והבעת הדעה שלך גם כן.. וזה לגיטימי שיהיו ריבוי דעות, כך העולם מתנהל..

    השבמחק